Business Excellence Edycja 2019

Prowadzisz firmę? Dbasz o innowacyjność, etykę i wrażliwość społeczną?
Możesz zostać Laureatem XIV edycji Programu Promocji Firm “Business Excellence”.
Zyskasz obiektywną, ekspercką ocenę swojego przedsiębiorstwa oraz pakiet promocyjny.

 

youtube-ex
Harmonogram programu
ETAP 0 ETAP 1 ETAP 2
23 kwietnia
2019 r.
od 23 kwietnia
2019 r.
24 maja
2019 r.
28 maja
2019 r.
28 maja
2019 r.
4 czerwca
2019 r.
do 6 czerwca
2019 r.
12 czerwca
2019 r.
dziubek
dziubek
dziubek
dziubek
dziubek
dziubek
dziubek
dziubek
Oficjalne otwarcie XIV Edycji Programu Promocji Firm Business Excellence
Rekrutacja uczestników, przyjmowanie kwestionariuszy zgłoszeniowych, ankiet wraz z listą wymaganych załączników oraz potwierdzeń opłat rejestracyjnych.
Ostateczny termin składania ankiet weryfikacyjnych oraz wniesienia opłaty rejestracyjnej. Zamknięcie listy uczestników Programu.
Obrady Komisji Programu.
Ogłoszenie listy uczestników drugiego etapu konkursu.
Ostateczny termin składania odwołań od decyzji Komisji Programu.
Ostateczny termin na dokonanie drugiej opłaty konkursowej.
Audyt i obrady Kapituły Programu.
Gala Programu. Oficjalne ogłoszenie listy laureatów i wręczenie nagród.
 
Partner Strategiczny 
 
LCK logoPL poziom colours 
logo Markalubelskie

 Sponsor Platynowy 

Skarbiec logo color RGB

 
 
 
 
Sponsor Złoty

PKO BP mniejszeBGK


 

Partnerzy

 

nbp

 

 679-BARR

Kancelaria radcy Prawnego aneta bernat

logo Lewczuk Sp z o o-page-001

 

 

Sponsorzy

 

logoRestauracja

royal chocolate

korab garden

Browar Jagiełło

polonica

 

EFRR kolor ok x4


 

MEDI-SEPT
29 kwietnia 2015

 

Medi-Sept Sp. z o.o. powstała w 1998 roku i jest obecnie jednym z największych producentów kompleksowych rozwiązań w zakresie utrzymania higieny w Polsce oraz jedynym polskim wytwórcą produkującym środki do dezynfekcji, profesjonalne środki czystości oraz opakowania do sterylizacji. Spółka sprzedaje swoje produkty pod dwoma głównymi markami MEDICLEAN i MEDI-line. Oferta produktowa obu marek jest stale powiększana, odpowiadając na potrzeby rynku. Marka MEDICLEAN to profesjonalne środki do utrzymania czystości. Gama produktów marki MEDICLEAN jest bardzo szeroka, w jej skład wchodzą specjalistyczne produkty przeznaczone do mycia i pielęgnacji wszelkich powierzchni (podłóg, szyb, blatów, powierzchni sanitarnych, itp.). Grupę docelową dla produktów tej marki stanowią firmy sprzątające, szpitale, urzędy publiczne, supermarkety, punkty gastronomiczne, hotele i inni odbiorcy instytucjonalni. Druga marka Spółki to MEDI-line, która obejmuje linię produktów do dezynfekcji instrumentów i sprzętu medycznego, powierzchni i rąk. Odbiorcami produktów marki MEDI-line są głównie szpitale, przychodnie, gabinety lekarskie, zakłady kosmetyczne i fryzjerskie. Spółka sprzedaje swoje produkty poprzez rozbudowaną sieć przedstawicieli handlowych i dystrybutorów na terenie całego kraju, którzy są odpowiedzialni za sprzedaż odbiorcom końcowym. Rosnący udział w przychodach firmy Medi-Sept stanowi eksport produktów do dezynfekcji na rynki zagraniczne, zarówno na terenie Unii Europejskiej, jak również na inne kontynenty. Spółka komunikuje się ze swoimi aktualnymi i potencjalnymi klientami poprzez udział w licznych targach krajowych i zagranicznych, oraz poprzez publikację katalogów produktowych i materiałów promocyjnych.

 
Patronaty Honorowe
 
luw patronat2018   Logo US w Lublinie wersja podstawowa wariant kolorowy logo zgl jpg    

 

Copyright © 2010 Mikrobit Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

projekt Enzo Sp. z o.o.

wykonanie Mikrobit Sp. z o.o